...

تاریخ آخرین ویرایش اقامتگاه:

در صورتی که تعداد نفرات بیش از ظرفیت اعلامی باشد، میزبان اجازه ورود نخواهد داد

از یک کودک زیر 5 سال هزینه دریافت نمی شود


نظر مهمان‌ها

2نظر
میثم

میثم

حدود 1 ماه پیش

اقامتگاه در کل خیلی خوب بود، ساختمان تقریبا نوساز، سرامیکها و شیرآلات سرویس‌ها تمیز بودن، باغ و درخت‌ها خوب بودن(درخت‌ها نسبت به تصاویر بزرگتر و بیشتر شدن) فشار آب و آبگرم خوب بود. از نکات منفی تمیز نبودن فرش و موکت بود که ما از روفرشی های خودمون استفاده کردیم. برخورد میزبان و پاسخگوییشون هم عالی بود، منطقه هم امن بود و آرام

روزبه

روزبه

4 ماه پیش

مرسی واقعا خیلی خوب بود از همه نظر راضی بودیم